logo-apneuvereniging-bkg

Bestuurslid communicatie

Geplaatst op 21-09-2021  -  Categorie: ApneuBulletin  -  Auteur: Ton op de Weegh

Vacature bestuurslid met aandachtsgebied communicatie

20210921-communicatie

Het bestuurslid Communicatie:

• stemt alle communicatie op elkaar af, creëert overzicht en samenhang t.b.v. ledenwerving en belangenbehartiging;
  • beheert de redactieformules van de eigen media, waaraan kopij moet voldoen;
  • stuurt op voortgang en kwaliteit van de eigen media en de uitingen over de vereniging in andere media; organiseert het overleg;
  • heeft ervaring met klassieke en digitale media;
  • heeft ervaring met de begeleiding van medewerkers en vrijwilligers, om samen tot eenduidige inzet te komen.
  • heeft affiniteit met het werken in en besturen van een vereniging

Het bestuur vergadert één keer per maand, daarnaast zal het bestuurslid naar eigen inzicht activiteiten ontplooien en werkzaamheden verrichten. De omvang van de tijdsbesteding hangt sterk af van de mogelijkheden van het bestuurslid zelf, de tijdsbesteding zal waarschijnlijk gemiddeld een dag per week zijn.

Vervolg en reageren

Met geïnteresseerden zullen we een gesprek aangaan om nader kennis te maken en de rol toe te lichten. Uiteindelijk zal de ALV in het voorjaar van 2022 het nieuwe bestuurslid benoemen.

Met vragen of reacties kan je contact opnemen met Hylke Warners, secretaris van het bestuur via srenraw.[antispam].@apneuvereniging.nl . Als je je telefoonnummer vermeldt, zal hij telefonisch contact op nemen.